Monday, March 9, 2009

Weer maandag

Al weer maandag, al weer een heerlijk weekend voorbij. Een weekend van veel breien en lekker ontspannen, filmpje kijken en lekker door tijdschriften bladeren. Vrijdag heerlijk rondgesnuffeld bij La Vira voor wat mooie wolletjes. Ik heb 5 bollen Drops - Eskimo gekocht voor de zo langzamerhand overbekende Suzie Q tas. De tas heb ik in 1 dagje gebreid en ik wilde hem dan ook meteen vervilten maar ik had geen naald meer om hem in elkaar te zetten, zucht........ Dus maar weer snel begonnen met een volgend paar sokken om toch lekker te kunnen breien. Ook heb ik bij La Vira nog een paar bollen Drops - Alpaca gekocht. Heerlijke zachte wol is dat toch en wat een mooie kleuren. Ik word er altijd helemaal blij van als ik al die mooie kleuren in mijn breitas zie liggen!

Ook ben ik nog bezig met een paar sokken die ik als huiswerk op kreeg voor de workshop 'Sokken breien voor gevorderen' in Staphorst via De Wolmand. Leuker huiswerk heb ik nog nooit gekregen! De workshop is heel leerzaam maar vooral heel erg gezellig met al die breigekke dames!!!

Ik zal eerdaags proberen eens wat foto's te uploaden van wat ik allemaal onder handen heb op dit moment.

1 comment:

  1. ... ja allemaal "breigek" groetjes corien

    ReplyDelete